Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

ΤΡΟΠΟΙ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ

Η αποστολή των προϊόντων γίνεται μόνο με ΕΛΤΑ Courier. Οι παραγγελίες αποστέλλονται από εμάς εντός 2-3 εργάσιμων ημερών (ΔΕΥΤΕΡΑ – ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 10:00 – 17:00) εκτός από περιόδους μεγάλου φόρτου εργασίας όπου παραγγελίες εκτελούνται με σειρά προτεραιότητας . Όσες παραγγελίες τοποθετούνται το Σαββατοκύριακο θα επεξεργάζονται από (την επόμενη) Δευτέρα εφόσον είναι εργάσιμη μέρα.

Όταν η παραγγελία σας παραδοθεί στην εταιρία ταχυμεταφορών, θα λάβετε ένα ενημερωτικό e-mail με τον αριθμό της αποστολής (tracking code). Με αυτόν τον αριθμό έχετε την δυνατότητα να παρακολουθείτε την εξέλιξη της αποστολής σας μέσα από την ηλεκτρονική διεύθυνση της εταιρείας ταχυμεταφορών.

Τα έξοδα αποστολής είναι δωρεάν για κάθε αγορά άνω των 50€

Σε περίπτωση αγοράς προϊόντων αξίας έως 49.99€ τα μεταφορικά έξοδα είναι στα 3.50€

Τα έξοδα της αντικαταβολής είναι 2.49€

Σημειώστε πως όταν κάνετε παραγγελία με ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΗ, για να εκτελεστεί η παραγγελία σας, θα προηγηθεί από μας τηλεφωνική κλήση στο τηλέφωνο που μας δώσατε, ώστε να επιβεβαιωθεί η παραγγελία καθώς και ότι τα στοιχεία σας είναι πραγματικά.

Περιορισμοί  για προηγούμενες παραγγελίες, αν μια παλιότερη παραγγελία δεν παραληφθεί από τον πελάτη δεν θα μπορέσει να κάνει επόμενη παραγγελία με αντικαταβολή μόνο με κατάθεση στην τράπεζα.  

Επίσης, μπορείτε να παραλάβετε την παραγγελία σας από το φυσικό μας κατάστημα Beautiful accessories.gr χωρίς χρέωση κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες.

Απώλεια δέματος

Το Beautiful accessories δεν θεωρείται υπεύθυνο σε περίπτωση καθυστέρησης της παράδοσης ή σε περίπτωση απώλειας του δέματός σας που οφείλεται στην μεταφορική/courier. Σε περίπτωση, που δεν παραλάβετε σε λογικές προθεσμίες (έως 7 ημέρες από την παράδοση από εμάς στην εταιρεία Courier), το Beautiful accessories πραγματοποιεί έλεγχο προς την courier, ο οποίος μπορεί να διαρκέσει κατά μέγιστο ως και 15 ημέρες. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, καμία αποζημίωση ή αποστολή δεν θα μπορεί να πραγματοποιηθεί. Εάν δεν υπάρχει κάποια ενημέρωση εντός 15 ημερών, η παραγγελία ακυρώνεται, οπότε σε περίπτωση που έχετε πληρώσει με πιστωτική/χρεωστική κάρτα, με απευθείας χρέωση λογαριασμού ή με paypal , σας επιστρέφεται το ποσό.

Back to top